Ir al contenido principal

L'educació Coreana

No questionar la realitat



Després de veure un vídeo a classe, podem afirmar que, l'educació Coreana requereix molt d'esforç i sacrifici, tant per a l'alumnat com per als pares. Aquests dediquen més de 19 hores diàries als estudis, no deixen lloc a l'oci ni temps lliure; les 5 hores restants les dediquen al descans.

Des de menuts els eduquen per a que s'esforcen al màxim sempre, per a ser els millors i així poder tindre millor futur laboral que els altres. Inculquen la competitivitat posant pressió en ells.

Tot açò, acaba reflectint-se en què, és un dels sistemes que millors resultats acadèmics obté; però d'igual manera produeix un gran nombres de suïcidis anuals tant de xiquets com d'adolescents a causa  de la pressió que aquest comporta.



Comentarios

Entradas populares de este blog

17 de maig- Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Tansfòbia i la Bifòbia

El 17 de maig es celebra el Dia Internacional contra la Homofòbia i la Transfòbia per a commemorar l'eliminació de l'homoexualitat de la llista d'enfermetats mentals per part de l'Organització Mundial de la Salud (OMS). Aquest fet va tindr elloc el 17 de maig de 1990. L'objectiu d'aquesta celebració és el de coordinar les accions per a denunciar la discriminació que reben algunes persones homosexuals, lesbianes, bisexuals i transexuals, i perquè els seus drets puguen avançar. El Dia Internacional contra l'Homofòbia i la Transfòbia es va idear en 2004, i després d'un any de campanya es va celebrar per primera vegada l'any 2005.  És interessant mencionar que van participar més de 40 països en tot el món, amb activitats militants LGBT, que varen ser cobertes pels mitjans de comunicació. La discriminació basada en l'orientació sexual i en la identitat de gènere no està oficialment reconeguda pels Estats membres de les Nacions unides mal...

El paper de l'escola

L'escola com: preservadora i transmissora de l'herència, com a ferramenta per al desenvolupament i com a ferramenta de transformació cultural L’escola com a preservadora i transmissora de l’herència cultural, l’escola com a ferramenta per al desenvolupament de l’individu i l’escola com a ferramenta per a la transformació de la cultura. Tenint en compte que, per l ’herència cultural i la tradició clàssica, els costums i l’ètica són cosa de la família; mostra que, l’adaptació social tampoc és cosa de l’escola. Contraresta amb l’escola com a instrument que, ajuda al desenvolupament personal de l’individu; mostra l’escola com a compensadora de les desigualtats d’origen. Referent a l’escola com a transformació de la cultura , destaca la important funció social i la exigència que te de respondre a les necessitats de la societat. L’educació té la funció de transformar la societat i així el mateix ordre social. “Concebuda l’escola com una institució específicament...

Segona República Espanyola

La Segona República Espanyola (1931-1936) El 14 d'abril de 1931 es proclamava la Segona República Espanyola en un ambient d'eufòria. Alfons XIII havia abandonat el país i semblava arribat el moment perquè la república arreglés tot allò que la monarquia, durant la dictadura de Primo de Rivera inclosa, no havia pogut solucionar. La història de la Segona República espanyola es divideix en quatre fases :   ⇨ Govern provisional (1931) , format per grups amb ideologies i punts de vista molt diferents, com conservadors i partits republicans.  ⇨Bienni Reformador (1931-1933) , amb Manuel Azaña a càrrec de la direcció d'un govern d'aliança entre republicans d'esquerra i socialistes, va iniciar moltes reformes en un període molt breu.  ⇨Bienni Negre (1933-1936) . En aquestes eleccions, es van veure uns resultats amb una clara tendència cap a la dreta, i va existir un cert equilibri entre les grans forces polítiques. Van triomfar el Partit Radical d...